Followers

Selamat Datang Ke Blog Ini Dan Terima Kasih Di Atas Lawatan Anda Di Blog Ini,Jangn Tengok Saja,Baca dan Komenlah di mana-mana entri yaa Dan Satu Lagi Kalau sudi Followlah Sekali Yaa..Tinggalkan Link Anda Di Kotak Shoutbox yaa..Sekian Terima Kasih

Thursday, January 26, 2012

Contest: Warna Hidupku



Hai semua, hari ni saya join satu contest lah iaitu contest daripada Blog Aisyah Humaira

Hadiahnya:
# topup
- pemenang pertama RM50
- pemenang ke dua RM30
- pemenang ke tiga RM10
- pemenang ke empat & ke lima RM5 setiap seorang

Sila klik SINI untuk baca syarat-syarat pernyertaan


Warna yang saya suka ialah putih & unggu.


Saya juga suka warna merah, banyak koleksi baju kurung dan tudung saya berwarna merah.
"amboiiii... tembamnya pipi koi kat atas tu.. hehehe."

Tarikh tutup:

29 Februari 2012

Mereka di tag:







Terima Kasih Kerana Sudi membaca Entry Saya!Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment

Originally By Diana Hana