Followers

Selamat Datang Ke Blog Ini Dan Terima Kasih Di Atas Lawatan Anda Di Blog Ini,Jangn Tengok Saja,Baca dan Komenlah di mana-mana entri yaa Dan Satu Lagi Kalau sudi Followlah Sekali Yaa..Tinggalkan Link Anda Di Kotak Shoutbox yaa..Sekian Terima Kasih

Wednesday, August 10, 2011

Si Comel

Assalamualaikum

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana hari ni merupakan hari yang ke 10 kita sebagai umat islam berpuasa. Syukur yang tak terhingga juga kita masih lagi diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan ini oleh-Nya.

Hari ni genaplah 7 hari usia anak buah saya, Muhammad Hanif Rayyan Bin Hairunizam yang lahir pada ramadhan yang ke 4 bayi kepada abang ngah & kak ngah saya. Kelahirannya memang di nanti-nantikan oleh kami sekeluarga. Almaklumlah si comel ini merupakan cucu sulong dalam keluarga kami. 

Muhammad Hanif Rayyan Bin Hairunizam
 Setakat ni belum face to face lagi dengan Hanif. Sibuk dengan tugasan harian. Tak sabar rasanya nak berjumpa dengan Hanif. 


Hanif
Raya ni tak dapat beraya dengan si comel ni la, sebab mama Hanif masih berpantang di rumah maknya. So kena tunggulah mama Hanif habis pantang.


Terima Kasih Kerana Sudi membaca Entry Saya!Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment

Originally By Diana Hana