Followers

Selamat Datang Ke Blog Ini Dan Terima Kasih Di Atas Lawatan Anda Di Blog Ini,Jangn Tengok Saja,Baca dan Komenlah di mana-mana entri yaa Dan Satu Lagi Kalau sudi Followlah Sekali Yaa..Tinggalkan Link Anda Di Kotak Shoutbox yaa..Sekian Terima Kasih

Thursday, October 23, 2014

Cinta & Ibadah

 


Lirik 'Cinta dan Ibadah' - Melly Goeslow (OST Cinta dan Ibadah)
Ciptaan: Melly Goeslow

senandung cinta dalam hati memahami ketakutanku
semakin kini aku merasakan waktuku smakin dekat
kidung malam menyaksikan janjiku padamu demi dia
petir mencekam menarik jiwa kita berdua merana

tiada yang bisa kuberi demi cinta hanya pengorbanan
walau tersiksa namum demi cinta bahagia aku rela
tak pernah kubayangkan takdirku mengantarkan pada janji
menerima dan mungkin saat nanti aku harus relakan
andai takdir bisa berubah ke manakah kita pergi

kau pikir mudah menjadi aku
kau kira tak sulit jadi aku
mencintai dia lelaki yang sama pedihnya

seseungguhnya jiwa berderai tangis
membelah langit hitam sampai laut marah
antara ikhlas muhasabah cinta yang menjawab
cinta dan ibadah

Terima Kasih Kerana Sudi membaca Entry Saya!Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment

Originally By Diana Hana