Followers

Selamat Datang Ke Blog Ini Dan Terima Kasih Di Atas Lawatan Anda Di Blog Ini,Jangn Tengok Saja,Baca dan Komenlah di mana-mana entri yaa Dan Satu Lagi Kalau sudi Followlah Sekali Yaa..Tinggalkan Link Anda Di Kotak Shoutbox yaa..Sekian Terima Kasih

Wednesday, March 7, 2012

Contest: Aku Suka Makan Coklat




Kenapa Suka Makan Coklat?

: Makan coklat buatkan saya happy, stress pun hilang.

: Kenikmatan coklat tu buatkan saya rasa nak makan.

: Bentuk dan rupa coklat tu menarik minat saya menikmatinya.

: Saya suka yang sweet seperti coklat.

: Coklat buatkan saya kenyang.

: Ramai yang kata makan coklat boleh mengemukkan si pemakan, salah tu sebenarnya coklat tidak mengemukkan si pemakannya, tak percaya try google dan cari maklumat tentang coklat.



Di tag:




Tarikh Tutup:

28.03.2012


Terima Kasih Kerana Sudi membaca Entry Saya!Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment

Originally By Diana Hana